Yes

Ja, kanske inte den bästa dan att skriva igen för jag är vad man skulle kunna kalla ett mensbarn. (det är ett himla kul uttryck som jag trodde hade dött ut men hörde det igen häromdagen xD). Jag mest bara sitter här och är uttråkad, trött. arg och määätt. Har varit mätt sen i fredags då vi åt på chili thai, nått som jag aldrig planerat att göra om. Har aldrig mått så dåligt av att äta måste jag påstå.

Annars va helgen himla mysig. Jag och viktoria bodde tillsammans oavbrutet för jag va barnvakt åt henne. Så film och fest och ben and jerrys såklart :P Sen har jag o fia uptäckt glädjen med sprutgrädde iih :D underbart!

Resten av veckan hade jag mest tänkt fortsätta vara seg och sur :) Men i helgen får det ju genast hända nått kul. Fira att cornelia e singel igen :D:D (va jag okänslig nu? kanske, men jag tycker ju dock att det är positivt att vara singel).

Nu är det bara 29 min kvar till desperate housewives, ha det bäst :)

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0