myyys<3

ja, ensamhemmahelg. mami är i åre.
jag HATAR äckliga jävla nittiotreor som tror att de är något.

anyhow så tänkte jag bara säga att just nu kan mitt liv nog inte bli bättre. det vore kanske om jag fick jobb...
jaja. elin sover här inatt och vi sover i mamis säng eftersom min liksom har gått sönder. har tänt i kaminen så hör spraket från elden. myyyyys<3

annars skrivs det lite dåligt i den här bloggen för tillfället, men det är nog bara en tillfällig fas (?).

OCHHELVETEVADJAGÄRJÄTTEGLAD! JAG SKA ÄNTLIGEN (nästan helt säkert) FÅ TA BORT FRANSKA OCH MATTE B FRÅN MIN KURSPLAN! :D

nu ska det soooovas snart.
PUSSSSSS! <3 Vikki

P.S elin är så himla söt när hon sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0