HELG och så?

Varit dålig uppdatering här under veckan. DÅLIGT AV OSS!
har verkligen varit livets helg! 
i fredags vare ju skola, som var helt oroligt bra. sen bio med papi-familjen + faster katherine.  papi pratade inte med mig. sa bara hej óch hejdå. LAMT. anyhow så åkte jag till Nicke sen och  vi har blivit pensionärer typ. kollade så ska det låta, let's dance OCH singing bee. sen sa jag adjö till honom för att han ju åkt till kanarieöarna i en vecka )))): dåligt, för jag saknar honom massor (n). sen åkte jag hem till jonas, där en daniel och en sovande elin var. sen ut o gå med simba och så, bra!

sen lördag och jag , av alla människor på jorden, vaknade TIDIGT?!  anyhow så kom elin till mig sen o vi gjorde scones. de blev gooooda. sen gjorde jag cheesecake också, men den smakade ingenting xD 
sen åkte vi hem till elin och åt mat. sen åkte vi till ida på torpa, sen till bjerre på rosenlund och idag åkte vi till erik o käkde pannkakor, kollade på bolt och åt massa godis. BRA SÖNDAG (y).

har även ÄNTLIGEN pratat med kajsa som varit borta från skolan alldeles för jättejättelänge. häääärligt att hon kommer tillbaka på onsdag :DDDD

Nuuuuuu... ska jag..? jag vet inte, sova snart antar jag. ner o dricka te tror jag.

"come on, come on, i think you're so special... i love the way you walk and the way that you talk to me."

PUSS viktoria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0