Tådag

(Asså jag vet ju att tå heter toe och inte tue, men tisdagar får mig alltid att tänka på tår ialafall. Äckligt.)

Jag skulle vilja börja med att be om ursäkt till viktoria, jag menade inte när jag sa att de fanns en anledning att du hade ig. Jag borde inte sagt så. Du borde ha högsta betyg och din lärare är en knarkande gris när den säger nått annat.
Fast jag tycker ändå att det heter äpplemos, det kanske är en sån grej som är olika beroende på var man bor. Som blett och REDIGT, t.ex. :P Och datten. (info- vikki är ju göteborgare och säger fortfarande fel på saker ibland :) typ jage :P)

Idag.. Ganska dålig dag för jag, nej jag är inte sjuk :@, jag är mer trött :P. Men den va himla smidig att ta sig igenom. Älskar inställda lektioner. Vi hade gym på gympan. Jag insåg att jag har saknat det :S vafaan liksom? Hur kan man sakna att slösa bort timmar med att sitta på en maskin och röra lite på ben eller armar. Hoppas iaf att jag får träningsvärk imån, det är ju som de flesta vet, nått av det bästa som finns enligt mej :D

Svar till cornelia: Fika ute eller hemma beror på hur mycket pengar som går åt i gbg ;D

Nu ska jag äta, kolla på film och sen dansa :D taggatagga :D gick till skolan idag bara för att få gå på dansen sen så är otroligt pepp :D

E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0