Svar ja

Hejsan Folket.
Det är ju Jag som är Cornelia/Fisken/Conne/MK. Jag är äldst och mognast av oss fyra (om man inte ser till att Vikki är lika mogen som resten av oss fastän hon är ett år yngre :O ) Det är jag som läser Teknik-Arkitektur&Design, med andra ord är jag den smarte av oss också. DOCK så är jag inte tråkigast bara för jag är äldst, mognast och smartast. Ingen av oss är tråkig, tror jag. Jävla kul har vi tillsammas! :)
 
Eftersom detta är mitt första inlägg i denna bloggen så kan jag inte med att klaga på något, men det kommer nog ska ni se :)  Idag får allt bara vara bra. Snart är det ju helg ju! För imorgon är det ju onsdag och det är ju en dag och en dag går ju rätt fort. Torsdag kommer efter onsdag och det är ju bara en dag det med, men den dagen kan ju vara rätt länge men då får man tänka på att det är fredag efter den dagen och alla gillar fredagar :D TAGGAAA!!

Bara så ni vet, Elin, Vikki och Fia så ska vi fika på lördag runt ett. Vet dock inte om vi ska fika ute eller om vi vill baka något. Det får ni bestämma :)


Tänkte lägga in en bild på alla oss fyra, men det fanns ju inte :O Får ju genast fixa det!



Pusselipusspuss / Co

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0