Sliten

Jaa, va ju i gbg igår och det var otrooligt skönt att inte behöva gå till skolan idag för jag är så sjukt trött. Ska istället spendera dagen med att städa :( fick ju pengar av mor min för att ja skulle göra det.
Ikväll blir det nog fika för att spana in cornelias hjärtevän.

Igår va, jaa vissa saker va ju klart över förväntan, operan t.ex. håller med fia där att den va bra men inget man betalar 218kr för :P. Jag tyckte också det va ganska kul med föredraget i moskén. Visste ni det, att alla muslimer är inte terrorister och mansgrisar?

Är dock lite besviken på shoppingen :P Man var allt för stressad för att kunna njuta av det. Hittade väärldens underbaraste jeans också, eller mjaa inte så underbara för det var fel på dom. Köpte dom alltså inte och nu mår jag dåligt ändå in i själen.

Kommer väl upp lite bilder sen, både på dagen och våra inköp men det orkar jag ju faktiskt inte nu :P

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0