Morgon

Jaa, nu är det ju så att jag är fruktansvärt otaggad på att göra mig iordning och gå till skolan.  En stor anledning är att det nästan är omöjligt. Jag har nämligen slut på underkläder. Mamma har bestämt sig för att hon har tröttnat på min och systers tvätt så mina saker ligger nog nere i källaren, men dit orkar jag ju inte ta mig. Idag får det alltså bli



Röda fotbollsstrumpor och gröna leopardtrosor, som man tyckte var otroligt häftiga nånstans runt sjunde klass. (okej, erkänner, tycker fortf dom är coola :P men absolut inget att ha på sig bland folk!)

Det är dock bara en lektion i skolan idag, och klassråd. Klassråd med vår klass e såå segt för folk frågar actually saker :S Sen ska fiiia komma till mej efter sin matte och kolla på film :D sen är det balett!

Fan måste gå till bussen snart.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0