IQ luftballong

Har blivit dumförklarad av min klass. " Det är DU som får vårna klass att framstå som blåst" var deras exakta ord. Tack för den. Men jag orkar inte bry mig för Lucas (min typ pojkvän från Dalarna) tycker jag är duktig och smart. Jävla tur att han inte bor i Jönköping så han hör alla rykten om att jag är slampig och blåst xD Mahaha....

Hade matte C prov idag, det gick åt helvete. Hela klassen fick chansa på hur många i klassen som skulle få IG på det. Jag chansade på att 15 skulle få IG och 6 st skulle få G. Den som vinner får gratis fika, tror jag :)  En sak som är säker är iaf att ingen får mer än G för vår mattelärare hade rivit ut en del av VG frågorna och ALLA MVG-frågor. Han tycker vi är dumma i huvvet.

Imorgon är det fredag och då är alla glada :)



och föresten opera behöver inte suga :O Kan vara coolt!
http://se.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA   - paul potts!
OCH
http://se.youtube.com/watch?v=9K2EA8SWhh8&feature=related - Andrew som bara är 13 :O


Pusspussochliteslickiörat // Co


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0