HELVETES JÄVLA SKIT

JAG, viktoria, HATAR MIG SJÄLV! HUR FAN KAN JAG VARA SÅ JÄVLA KLANTIG OCH TAPPABORT MIN MOBIL?! IGEN??!?!?!?!!? 

GAAAAAAAAAAAAAAH! 


Annars så har den här dagen varit både asbra o totalt värdelös. 
började med försovning o en o en halvtimmes försening. sen äckelprojektet. sen gömma sig för äckliga elisabeth (det var dock jävligt roligt xD). sen hem till elin med kajsa o det var asmysigt. sen skulle vi hem o då.. eh ja, lyckades vi missa äckeltåget. sen kom vi till slut till jönköping med buss. o så åkte vi en massa buss rätt länge. o sen.. tappade jag bort min mobil.


till conne: det känns som att jag ska göra nåt på lördag egentligen, men eftersom jag inte kommer ihåg vad, är det nog itne så viktigt. så atteeeee.. ja. fika är bra. 

Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0