Hej goddag och hallå

Nu är det söndag igen tänkte jag skriva men nu insåg jag att det e de ju fan inte :S Fan va braaa :D !!
Såå igår va de alltså fredag då. Vaknade typ vid tolv, gjorde ingenting tills typ fyra då jag åkte till vikki och nicke på claras. Sen köpte jag skor och sen fikade vi på johans. Där skulle vi alltså få träffa cornelias hjärtevän som jag redan sagt. Men eftersom dom dissade oss väldigt snabbt är det ju lite svårt att säga hur han va. Men första intryck ( rip curl tröja och ed hardy keps? ) var iaf bra ;D Nu återstår bara slutgiltiga "testet", vilka jeans han har ;) Nejdå xD men ska om någon timme åka till cornelia och baka ;D Mysigt.
Vill även passa på att hälsa grattis till vår vän jonas som fyller 18 år idag :D

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0