Göteborg och tillbaka.

Jahapp, så va Göteborg-resan avklarad. Och jag har kommit hem som en helt ny människa. Haha, nej, det har jag förresten inte alls gjort. Men. Jag har i alla fall insett att opera inte är så hemskt som jag hade tänkt mej. Den va till och med lite bra ibland:) Fast jag skulle ju aldrig betala 218 kr själv för att få se den, men ändå liksom.
I Göteborg gjorde vi även tre studiebesök. Varför känner man sej alltid så fånig när man gör studiebesök och går runt i en stor grupp med sin klass? Aja. Två av tre studiebesök va lama,  det enda som va kul va att gå runt på Göteborgs Opera, speciellt när det kom dansare i bar överkropp:D:D
Och så shoppade vi såklart också. Jeans, ett linne och en hmm klänning/tunika/färgglad sak för min del. Nu vet ni.

Idag är jag ledig, sjukt gött ju. Ska dansa sen. Sen måste jag välja.. :( Orka.

Puss och kram!
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0