För mycket av det goda.

Sådär, då va man hemkommen från dansen även idag. Det va skitkul idag också:D
Nu ska jag strax sova typ, för imorgon måste man gå upp KLOCKAN SEX! Det är typ inte mänskligt att gå upp så tidigt:s Men men, va gör man inte för att få åka till Göteborg och gå på opera. Ja precis, ni läste rätt. Gå på opera. Fy fan.
Fast nej, jag ska gå in med öppna sinnen (asså jag låter ju så gay ibland) och inte ha några förutfattade meningar om opera. Dock blir det väldigt svårt, eftersom vi i tisdags fick höra några av "låtarna" (heter det låtar?) som kommer va med i operan, och det bådar inte gott alltså...
Men det jag ville komma fram till i det här inlägget va egentligen att jag alltid lyckas förstöra min mat när jag ska äta:o Varför lär jag mej aldrig? Jag tar alltid alldeles för mycket ketchup/soya/whatever, och så vips så är maten förstörd och helt äcklig. Jag måste lära mej att ta lagom mycket, verkligen. Fast jag tycker ordet lagom är det tråkigaste ordet som finns. Men ändå.
Så tänkte jag skriva att jag också alltid lyckas ta för mycket chokladsås på glass, men sen kom jag på att nej, det kan ju faktiskt aldrig bli för mycket:)

Aja, det blev ju ett...intressant inlägg. Not. Men bättre än inget, typ.
Godnatt!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0