Elin + Viktoria + Cornelia + Sofia = blogg?

Sådärja, då har även vi en blogg.
Känns ju lite löjligt och sjukt mainstream att börja blogga, men jag antar att jag inte ska säga nåt eftersom jag både har bilddagboken och facebook redan..
Aja, en liten presentation kanske vore på sin plats?

Vi är då Elin, Viktoria, Cornelia och Sofia. Som ni antagligen redan har listat ut. Vi fyller 18 det här året. Eller alla utan Viktoria gör det, hon är ju trots allt bara 92:a ;) (Fast hon är sådär ambitiös av sej och går i tvåan iaf, ett år före liksom.)
Vi bor i Jönköping. Vi skulle gärna flytta här ifrån. Vi tänker flytta härifrån efter studenten.
Jag (Sofia) och Elin går i samma klass. Vi går dans. Vi gillar att dansa:) Viktoria går samhäll/media och Cornelia går teknik. Vilket låter smartare än va det är.
Jag och Cornelia bor grannar och har varit bästa kompisar sen i femman. Elin och Viktoria bor inte grannar men har även dom varit bästisar sen femman. Jag och Elin träffades genom dansen och blev, otippat värre, väldigt väldigt bra kompisar till slut. Jag och Viktoria träffades faktiskt också genom dansen xD Hon gick nån termin på samma balett som jag, och då tyckte jag hon va bitchig. Och hon tyckte jag va bitchig. Nu har vi dock ändrat inställning:)
Viktoria och Cornelia lärde känna varandra...Hmm. Jag vet faktiskt inte hur. Men känner varandra gör dom iaf, och det är ju det som räknas liksom.

Ja, det är ungefär så det ligger till.
Läs vår blogg och älska oss liksom, haha:)
Puss och kram / Sofia


Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

jag avgudar er redan,tro mig.

2009-01-27 @ 21:26:19
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0