Eeh... Bajs?

Jag tänket att det var så länge sen det hände nåt här. ja, ungefär ett dygn sen. 

och så tänkte jag att igår hade jag ju en trevlig dag som innefattade skola, lyssna på klassens redovsiningar, fika i tre och en halv timme med nicke (och senare även elin) på claras, åka till a6 med elin, köpa vita converse med henne åt henne (JAG ÄLSKAR HENNE <33333), åka till johans o fika mer med conne, fia, lucas (som är bra), nicke, tony (?) och bäck(?), sen hem till mig med elin o nicke och.. göra slemmig (men helt okej) chokladpudding, göra inget. sen åkte folk hem.


eh, ja. 

idag ska jag till susanne o lära mig lite mer nk. sen ska jag leka med ronja och titta i skolkataloger från ekhagsskolan och kungsängen :D

annars så ska jag ju duscha nu.

Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0