Är det bara jag?

Gick till skolan med en rätt kort och jättegul kjol idag och fick för en massa blickar på busshållplatsen. Blickarna var såklart bara av killar, män och gubbar. Jag blev ju såklart glad då, för när folk glor på mig så känner jag mig snygg (om de inte ger en massa konstiga blicker, mer om de spanar efter en).  Men det jag ville komma fram till var ju att när jag kommer fram till badhuset (hade gympa där idag) så säger Catte att hon inte känner någon annan som har kjol på sig på vintern. OCh då skulle jag förklara för henne att det inte alls bara var jag men sen kom jag på att jag inte heller viste någon annan som brukar ha kjol på sig. Så frågar är om det verkligen bara är jag?!

På badet vägde jag mig med. Hade ju gått ner ett kilo över jullovet :D Simon har gått upp 4 så han vann nog våran tävlig. Han ska få en chokladkaka av mig på fredag :)

Ska äta semla nu.

Det var nog allt jag hade att säga idag ^^

Pusselipuss // Co


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag har kjol på vintern :p

2009-01-28 @ 20:49:47
URL: http://intesomallaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0