Alvedon.

Yes, idag livnär jag mej på alvedon. Eller riktigt så illa är det inte, men aa. Undra va en alvedon innehåller? Alltså, det står ju på förpackningen, men man fattar ju inte ändå för det är så konstiga namn:o Men det måste ju va jävligt mekkigt att framställa nåt som tar bort värk liksom. Aja, nu tänker jag sluta fundera. Det blir nog bäst så.

Idag har jag lekt med Martina mest hela dagen. Bra dag, trots att jag, som sagt, låter som en man och har ont i huvudet och så:) Men jag ska ju genast sluta lipa, hade kunnat va mycket värre.

Imån blir det dans på idrottshuset. Vi ska vara pausunderhållning i en innebandymatch. Känns ju ganska lamt, men äsch. Kanske blir kul. Hoppas på snygga killar:D

Mja, har inte så mycket att tillägga nu. Vill dock också säga grattis till Jonas som fyller myndig idag:D Tänk, nu får han gifta sej om han vill! Jag tycker det är dåligt att jag inte fyller år den här tiden på året. Och så tycker jag det är dåligt att typ ingen som fyller 18 tar körkort:s Vad är annars meningen med att fylla 18 liksom? Skärpning för fan.  

Jaja, over and out som man så fint säger.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0