yoo bitches

Nu sitter jag i cornelias säng medans hon byter om. Idag har jag hunnit med mkt för jag gick upp kvart över nio och åkte till torget. Jag älskar torget xD mkt underskattat! Sammanlagt idag har jag shoppat skor, halsduk, 3 tjockstrumpor och 6 t-shirtar för sammanlagt 365kr. Sen har jag även påbörjat min sola-bort-finnar-kur. Och jag är rosa. har också varit på a6.

Ikväll är jag fortfarande lite osäker på vad som händer. Man måste ju kolla på jonathan i melodifestivalen och se hur det går för honom ^^ Kanske ska dra till nicklas och försöka kolla där :P Bara för att vi inte ska sitta hemma själva och vara mobbade :P Jag har iaf ett extremt godissug för första gången på... evigheter? Så ska försöka få tag i gooodis :D

Nu ska jag tagga och komma in i lördagsstämning :D Taaaaaake oooon meeee (8)

E

PS: idag är det grattis till min mamma på födelsedagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0