Väntan

Åååh va roligt, nu har jag varit iväg i 12 minuter. Eh nooot. Ja jag vet att jag borde gått upp en halvtimme senare eftersom jag visste det var viktorias mammii jag skulle åka med, men jag slutar aldrig tro det bästa om folk. Så här satt jag o hoppades att IDAG va dagen hon skulle komma i tid. Jag har iaf både hunnit plugga religion och läsa i min engelskabok.  dom ska komma om en kvar nu sa dom, det märker vi ju. Dom har ändå utvecklats så pass att dom borde kunna klara det :P

Anyway skidor idag då. Ganska otaggad, jag vill åka snowboard. Hade jag vart i åre nu hade jag nog gjort de ^^ plö. Nej, nu ska jag skärpa mig. FAN VA KUL DE SKA BLI ATT ÅKA SKIDOR.

Sen är det ju fredag. Folk har smsat och frågat vad som händer och eftersom jag inte vet har jag inte orkat svara. Så nu vet ni det. Men tar tag i det när vi kommer hem igen. Hemma blir det inte iaf för pappa ska ha sina polare här.

Nu taggar vi.. 13 minuter kvar

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0