TRalala

Gårkvällen (nytt ord? :S) spenderades hos nicklas. Det blev faktiskt roligare än förväntat :) Försöken att få se melodifestivalen gick ganska dåligt men lyckades iaf se hela jonathan och hela den bästa låten. Surt bara att ingen av dom gick vidare.

Jag vill passa på att berätta för er om min kära vän viktoria. Jag älskar viktoria väldigt mkt men ibland går hon för lågnt i sin dumhet. Igår solade hon liggandes på sin i-pod sladd. Så nu har hon ett streck nerför hela armen. Grattis till henne! Årets klantskalle :D <3

Sen har jag en samvetsfråga också. Det jag hatar mest i hela världen är falska människor, folk som snackar så jävla mkt skit om folk dom sen är jättegulliga mot. Igår råkade jag snacka skit om en person som jag bestämt mig för att förlåta. Ska jag då inte va trevlig mot den nästa gång vi ses?

Idag blir det till att fira mamma, så hinner nog inte med så mkt mera.

//En Elin som är mkt besviken över en sak som hände/inte hände igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0