Torsdag

Skola idag minsann. Jobbigt men inte så jobbigt som jag hade väntat mig. Och imån är det freedag LOV :D:D och jag har bara två lektioner :D På kvällen ska jag och viktoria på bio och UMGÅS. Typ, längesen.

Jag skulle vilja passa på att få ur mina aggressioner över dessa människor också;

(utspelar sig i matsalskön där dessa tjejer just tar bestick)
Tjej 1- asså, fatta va äckligt hur många som har petat här och på våra bestick
Tjej 2- jag vet! det är därför jag alltid tar de understa, de känns fräschare
Tjej 1- jaa, av den anledningen tar jag alltid en tallrik längre ner också


Fattar ni inte att det är er själva ni pratar om! Det är ni som är äckliga och tar på allt! Som gör att vi normala människor får bestick och tallrikar ni pillat på.

Haha jaa nog om efterblivenhet, jag är också väldigt lycklig för har fått dom första filmerna från love film :D älskar månaderna där man får gratis film därifrån :D:D

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0