söndag, ja.

Dagen har spenderats på flera bra sätt.

först frukost (vid två) med nicke på johans.Skulle eldat lapp,  men vi lyckades inte den här gången heller. 
sen så åkte jag hem till daniel och vi gjorde inte så mycket, men trevligt var det. Mysigt att leka med honom igen C:
sen åkte jag hem till mami och packade en timme o sen körde hon mig till papi.
då hann jag bara springa upp med grejerna på rummet och gå till elin dirr efter. vi skulle promenerat o solat, men det fanns inga solningstider förens halv nio (då var klcokan halv åtta) så då gick vi hem till henne o drack varm choklad ist.
det var mysigt.

(elin, jag älskar dig väldigt mycket. tack<3)

och nu så har jag kommit på att jag kan all min NK, SLUTLIGEN. WOOPIE! :D

så nu ska jag bädda om min säng o sen ska jag sooooova. C:

Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0