Söndag

Ja, idag är det iaf söndag. Blääääääää! :P men det är iaf bara en vecka kvar tills lov. Fast en vecka fylld med religionsprov, engelskaredovisning, naturkunskapsredovisning och psykologiprov. Nån latinläxa med tror jag. Har jag tur är jag lite sjuk imån så jag kan va hemma o plugga :P
Mina planer när jag vaknade var att göra mej iording fort som fan, städa (som jag skjutit upp hela helgen) och sen föröska hinna övningsköra innan dansuppvisningen. Men nej då skulle farbror och fru komma på besök och jag kommer inte ens hinna duscha innan. fräääscht.
Diskuterade mitt finnproblem med mor och hennes enda förslag va, sola varannan dag och se om de hjälper, och jaa gratis solning säger jag ju inte nej till. Även om jag tycker det är dåligt att fusk-sola.

Inget mer att tillägga.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0