oowh heelg

Asså, känns det inte lite som det är helg hela tiden? det är ju underbart! :D:D
Ikväll blir det nog fika och sen bada tunna :) Imorgon har det pratats om att tagga fest, Får väl se. Jag o jennifer planerade att dricka vin (det enda som jag inte mår illa av att tänka på typ) och precis efter så kommer ett helt föredrag om att vin, det får man cancer och blir steril av. tjoho xD

Efterlängtade pengar idag! Föröskte verkligen köpa nått spontant vårigt men hittade inget xD jag är dålig.. varför ska man bara hitta saker när man inte har råd? :S

Aja. Nu spelar jessica helg-tagg-musik så jag ska också sätta igång o tagga helg :D:D:D Firar extra mkt denna helgen eftersom jag aldrig mera i mitt liv kmr behöva räkna ett mattetal :D:D:D hur underbart är inte det?

heeeeeeeeeeeeeelg

E

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du borde festa järnet, fira som fan att du slipper matten!

2009-02-27 @ 17:13:04
URL: http://intesomallaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0