Mindre vanligt avslut...

På en dag då, alltså.

Ni vet innan, så skrev jag ju att det så sällan händer något spännande att skriva om. Och det gör det ju typ aldrig heller...
Anyhow, get to the point!
JLT brukar ju vara bra på att göra det mesta fel med sina bussturer, right?
Well, idag, eller ja, nyss typ, så skulle jag ju liksom hem från Elin efter (världens sämsta) bowlingande (ja, det är ett nytt ord). Och bussen var FÖR EN GÅNG SKULL i tid, men när vi kommit kanske femtio meter, vänder sig busschauffören mot mig och säger: "vi ska bara vända och hämta lite fler passagerare uppe på Elmia". Det var bara jag, och ja, busschauffören då, på hela bussen. Så jag sa att "haha, jaja, lugnt!". Och det var det ju, för jag hade ju itne precis bråttom hem till mitt tomma hus. 
Anyhow, så åkte vi tillbaka till elmia, efter att ha vänt omkring den enorma bussen på Huskvarnavägen (mitt inne i Vättersnäs där vägen är som smalast). När vi väl kommer dit ska han vända omkring lite på bensinstationen där uppe, men sen går allt som normalt. bara tio minuter försenat. :D

Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0