Men för helvete

ORKAR INTE MED HONOM MER! Min såkallade far. Han kan ju genast sluta vara så elak. Vill ha inte att jag ska vara glad och lycklig. Han borde ju genast låta mig vara, låta mig leva mitt liv själv! Har fjäskat för honom hela dagen för att sen fråga som jag kunde åka till Västerås under sportlovet men tror ni atrt jag fick det?! SVAR NEJ. Tror inte man kan hata någon mer än jag hatar honom. Nu kanske ni tycker att jag bara överreagerar. " Vadå, hon kan ju inte hata sin pappa bara för att hon inte får åka till västerås?!" Men det är inte bara p.g.a det. Han ska alltid komma och förstöra för mig, han har aldrig gillat mig och jag har aldrig gillat honom.


Var hos Nicke igårkväll. Allitd kul med nytt folk. Tack


pusspusspussmys // Co

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0