Melodifestivalen dårå.

Alltså. Lite spontant känner jag att, lägg ner skiten. Eller iaf bort med den nya, hemska programledaren. Fast åh, viiiiiilken fin klänning hon hade:o :D Eller aa en av dom iaf. Hon hade ju typ sex olika. Om jag vore programledare skulle jag också byta kläder hela tiden. Fast jag skulle bara ha snygga klänningar hela tiden isf:)
Annars så tycker jag att vår vän Jonathan gjorde bra ifrån sej. Bra jobbat liksom. Men bäst va ju helt klart Alcazar. Mmmmh, galet bra:o Och assnygga kläder. Och massa discokulor och neonljus. Kan ju inte bli bättre alltså.
Allt annat va fruktansvärt tråkigt. Tråkiga skämt, tråkiga låtar, tråkig pausunderhållning.
Och jag ska genast sluta va en Melodifestivaltönt.


/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0