Jaha ja...

Ja, nu har jag fått order om att skriva lite här.
Är ju ett tag sedan...

Hum.. Ja, har ju liksom skaffat mig en sån där pojkvän. den heter nicklas och är bra. C:
Den fikar mycket, med mig ofc och annars.. så.. ja. är den mest bara bra och efterbliven. :D

annars så.. AH MINA EFTERBLIVNA JÄVLA FÖRÄLDRAR!  mest papi dock. han har sagt, till min mor, att "vi får nog skicka viktoria till kuratorn eller en psykolog. eller sätta henne på medicin." BARA för att jag klagade över att jag tyckte att itt liv var tråkigt och för att han hade fått mig o tycka att jag var tjock! LAMTSOMFAN.
Så ah, jag var o pratade med den där kuratorn häromdan. hon är ju snäll iaf.

mina naglar är sjukt fula och imon ska jag o världens bästa elin gå på bio. och umgås. INTE festa. ;o märkligt. men oh så länge sen och ah, det ska bli allmänt bra helt enkelt. 

Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0