Jag tänkte...

att jag skulle skriva något roligt om min dag.
Men sen kom jag på att min dag enbart varit lam.
Den började med att min kropp inbillade mig att jag var sjuk. Sen insåg jag, min hjärna, att min inbillningssjuka enbart berodde på extrem trötthet. Jag har i vilket fall som helst varit hemma idag.
Men det har inte bara varit på ont (haha, vadå? äre dåligt att vara hemma och vara "sjuk"? XD). Jag har faktiskt läst hälften av min Sherlock Holmes bok :DDDD Duktigt av mig tycker jag, eftersom det är en tvungen-att-läsa-i-skolan-och-presentera-senare-bok. :D
Jag hittade även, till min extremt enorma lycka, en burk med ben&jerry's glass i frysen som min mami köpte till mig för typ en och en halv vecka sen som jag hade glömt bort totalt.  GISSA om jag blev glad över att hitta den eller? ;D
Annat jag gjort idag... målat naglarna röda, gjort ansiktsmask (som dock torkade ut mitt ansikte totalt), borstat håret (jag gör liksom aldrig det)...
JA, vilken oerhört givande dag. NOT!

Anyhow så kan jag glädjas åt att mami kommer hem och lagar mat senare. Det kan jag behöva för jag har bara druckit litervis med te idag och inte ätit sen jag åt hos Elin igår.

Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0