Jag skulle bli bättre

Jag skulle bli bättre. Jag skulle bli bästa flickvännen, snyggast på stranden i sommar och nyttigare. Humm... tror inte det går så bra xD Trodde jag skulle bli mer taggad till att träna när jag fick pojkvän. Tänkte att jag skulle tänka på att bli snygg för honom men så är ju inte fallet. Innan jag fick pojkvän tänkte jag att jag skulle börja träna så jag blev snyggaste på stranden i sommar så jag skulle kunna få en pojkvän efter sommaren, men det är ju rätt mycket kört nu. Eller jag kommer nog ha pojkvän efter sommaren med, men ingen ny xD Det är med att jag skulle bli nyttigare behöver vi inte gå in på. Finns rätt mycket man kan skylla på :)

Slutsatts: Jag har inte blivit bättre. Men jag är ju rätt bra som jag är nu ändå, ibland iaf.  MAHAHA

Tack // Co

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0