Helt vanlig lördag?

(JAG HATAR ALLA HJÄRTANS JÄVLA DAG SÅ IDAG ÄR DET EN HELT VANLIG LÖRDAG)

Ja, jag känner lite som Sofia att det händer väldigt sällan något spännande att skriva om, så då skrivs det inget alls istället. 

Igår vare ju Ulricehamn med världens bästa Elin. Det var gött med en massa snygga människor runt omkring sig hela dagen. (Y)
(sen att vi var fyrtio minuter sena med att hämta elin visste väl alla redan...)

Idag ska jag leka med Susanne och vi ska plugga (Y)
Förmodligen fika och äta också...
senare så skulle det visst bowlas med de där omtyckta brudarna. och en annan man...
men det kommer väl skrivas om så det räcker och blir över så det behöver ju inte jag göra.

Mitt rum ser förjävligt ut för att egentligen så städar jag... men det ser bara värre ut än innan jag började.  därför ska man aldrig städa!

Nej, nu ska jag klä på mig och så. Ja, det ska jag ju faktiskt göra.

viktoria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0