Helgen och så

dåligt uppdaterat här senaste veckan tycker jag.
anyhooooooow....
i fredags lekte jag med elin. det var bra och vi pratade engelska och gjorde kladdkaka.
igår gjorde jag allt möjligt... först var jag hos susanne i typ en och en halv timme. käkade frukost och fick (låna) en jacka. 
sen skjuts ner till juneporten och träffade den där pojkvännen<3. så åkte vi till papi och käkade mat och var trevliga. (JAG HÖLL PÅ ATT EXPLODERA)
sen åkte vi (jag, nicke, mami och pär) vidare till mormor och sa grattisgrattis på födelsedagen.  (både jag o mami presenterade våra nya pojkvänner.) vi käkade smörgåstårta och semlor. 
sen fick vi skjuts till nicke så han kunde hämta en flaska dryckesmål och så åkte vi sedan vidare till bubba som har världens sötaste hund.
sen gick vi till evul och var där och var vakna typ hela natten och morgonen.
sen bar det av hemåt, slutligen.
duschen, rena kläder och tandborstning satt inte fel. men någon mat gick dock ej att finna i detta hus, nej. 

nu ska jag sitta och svälta tills elin hämtar upp mig under sin övningskörningstur. känns bra ja.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0