Hejsan hoppsan :D

Vår religionslärare sa idag att en känd psykolog har sagt "Lycka varar högst i tre månader" när man har en klass som min kan man dra ner det till en dag. Iaf så fick jag mvg på mitt matteprov idag vilket är insane. jag var rädd att jag skulle få ig och vg var min dröm liksom. Var i chockgladtillstånd ett tag där. I övrigt har dagen varit helt okej. Mycket roligt på dansen också tkr jag :D Det gillar vi!

resten av veckan är väl inget spec. ska öva med vikki till hennes matteprov och sen till mitt eget nationella :| Ska fortsätta försöka "vara glad och pigg hela veckan" vilket jag tkr jag ändå klarat av okej än så länge.

Fortsätter mina bli-glad-av-sommarbilder :P



E önskar glad semledag, trevlig alla semlors dag och framförallt God semla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0