Fredag, Helg, Lov

Fredag idag :D Har börjat med att ha partikläder varje fredag för att komma i stämning och fira in helgen. Det funkade kom igång imorse och kände mig verkligen helgig. Sen att jag failade och byte om litegrann spelade ju inte så stor roll eftersom min lärare utbrister ungefär "PALJETTER, ooh va du ser festig ut det är bra att du ser det som en fest" ungefär. Lite svårtytt va hon verkligen sa dock. Det visade sig att hon hade haft en liknande klänning på 60-talet ungefär :P

Har i övrigt också varit en mkt bra dag, fick 1 poäng över vg på mitt spanska prov :D psykologiprovet gick också bra (fast jag skrev att vi fick bokmärken i ettan och andra pinsamma exempel). Lyckades köpa present till min mor på direkten också, skönt :D
Nu har jessica underhållt mej resten av dagen, smidigt att ha en inneboende lekkamrat :P (hon hade även en semla med sig hem till mej :D)

Jag är verkligen på biohumor. Det är braaa, för det betyder ju att jag ska göra precis det jag är sugen på! Idag är jag tillome mer sugen på att se I taket lyser stjärnorna än Benjamin Button. Och sen ikväll blir det kanske boat trip? om jag får som jag vill haha.

Är jag inte sjukt positiv idag? Jag skrämmer mig själv. Jag bryr mig inte ens om det äckliga vädret ^^
Jaa så nu ska jag fortsätta att bara vara glad och vänta ut tiden :)

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0