Fredag den 13:e, oooh

Jag känner mej väldigt inaktiv på bloggen. Men vafan, det händer ju aldrig nåt som är värt att nämna:o Jaja.
Idag är det som sagt fredag den 13:e, undra vad som kommer hända idag? Jag tycker synd om min pappa som måste fylla år på fredag den 13:e ibland. Dock inte idag, för han fyller i juni. Nu vet ni liksom, skriv upp det och skicka in till intresseklubben typ.
Idag får bli en pluggdag, faktiskt. Har religion, engelska och en recension att göra. Recension på La bohème, operan vi va på för två veckor sen. Jag rekomenderar inte att göra en recension två veckor efteråt, då har man glömt i stort sett allt...

Jag vill förövrigt ha nya kläder:o Eller vill, jag skulle mer vilja säga att jag är i stort behov av nya kläder. Blöööö. Aja tur att man ska på dop om typ en månad, då måste man ju köpa nya kläder till det liksom. Jag är ganska duktig på att komma på anledningar till att köpa kläder, men håll med om att det känns mycket bättre om man har en anledning:)

Neh, nu kanske man skulle ta och börja plugga då. Hiho va roligt jag ska ha.

Puss och kram
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0