Fika och kirrat NK-prov :D

Ah, den här dagen kunde väl knappt blivit bättre! :D

Har ÄNTLIGEN fixat mitt NK prov (sju månader för sent iof, men det spelar ju faktiskt ingen roll).

Anyhow så var resten av dagen riktigt jäkla bra!

Fick pennfack av Elin o Daniel :D och köpte te med Qayzo :D

Sen fika med Nicke i... fyra och en halv timme? :D Vi är bäst i hela världen på att fika. 

Och jag tycker lite synd om elin o fia som är sjuka, men jag börjar tro att elin har smittat mig. för min hals gör lite ont ;o

DÅLIGT!

Annars så.. ah, jag gillar mitt liv :D


AH OCH FÖRRESTEN SÅ HAR MIN MAMI KÖPT EN HÄST! :D:D:D:D:D:D:D


Viktoria, gladast på jorden antagligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0