:D:D

Idag är jag glad, jätteglad ... (8)

Haha, jag har faktiskt varit väldigt glad hela dan :D Glömt bort att söndagar faktiskt kan vara bra dagar med när man är pigg o utvilad o allt :P
Övningskörde idag, gick riktigt bra! Börjar förstå det här med hur man startar nu xD kan ju va lite bra så jag slipper bli nästan påkörd när jag kärringstoppar lite hur som helst. Körde till och med med viktoria i bilen ju, och även om det gick snäppet sämre så överlevde vi ju :D

Nu är jag sugen på att typ hoppa runt till nån fånig låt på mitt rum eller nått annat skoj men det skippar jag nog, ska lägga mig i sängen och fira att jag inte har nån dålig skolbok att läsa utan ist läsa en bra bok.

Det har även vart plusgrader idag, det är väl nått i sig att vara lycklig över. TAGGA SOMMARN. Den känns inte så avlägsen just nu. Tagga pengar på fredag. Tagga allt.

Haha jag blir lite rädd när jag är glad, men får väl passa på att njuta av det, brukar ju inte vara så länge :)

E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0