Bottnaryd here I come.

Ja. Idag ska jag åka till Bottnaryd. Haha. Jag tänkte skriva "på semester till Bottnaryd", men det lät ju verkligen bara tragiskt. Jaja lov nu iaf, gött gött gött. Har dock typ inga planer för lovet, känns konstigt. Men kan väl bli skönt det också, kanske.
Idag ska iaf jag och Martina gå på Viktors handbollsmatch:o Gosh. Sen åka till Bottnaryd då och bo där över natten. Eller aa, Martina bor ju där varje natt kom jag på nu. Ikväll ska vi såklart kolla på Melodifestivalen, eftersom Jonathan är med. Heja heja. Fast. Är det bara jag som börjar tröttna på Melodifestivalen? Det har verkligen tappat sin charm. Dåligt!

Jag känner förövrigt att Elins senaste inlägg va skrämmande positivt. Undra va hon gick på igår liksom.

Aja, nu måste jag kila till bussen:)

Puss och kraaaam!
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0