Back on track!

JAH! Efter tre dagars sjukdom är jag äntligen friiiiiiisk och tillbaka i skolan:) Gött gött gött.
Dock så får jag inte va med och dansa ikväll, blö på det. Fast ska åka ner och kolla på iaf. Inte för att det är så givande, men mer för att ha nåt att göra och för att va lite social och så. Taggar att va med på baletten imån i skolan iaf. Det kan inte va hälsosamt att inte dansa på flera dagar?:o Hmm.
Känns ju helt okej att det bara är två skoldagar kvar och sen sportlov. Känns också helt okej att jag går till 9.15 på fredag. Jävla softarvecka detta blev.
 
Jag har verkligen inget mer att tillägga. Ni får helt enkelt nöja er med detta sålänge:) Lamt värre.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Jessica

vafan jag vill me ha sportlov :O

2009-02-04 @ 21:01:48
URL: http://intesomallaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0