Yes baby

Nu var det typ 100 år sen jag skrev. Har la inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Är singel igen men tror jag har hittat någon som passar mig bättre denna gången. Har bara lite svårt att bestämma mig om jag vill bli tillsammans med honom för vi är rätt bra vänner och det vill jag inte sabba, sen vill jag ju ha singelsommar igen ^^ men men, man kan ju inte få allt. Mahaha.
Har fått jobb på staoil nu med så nu när jag har två jobb kommer jag få fett med cash hoppas jag ^^ Hoppas der räcker till P&L iaf, skulle vara rätt kul att se hur det är att inte passa in. Kan ju dock gå till peset men det är inte lika kul.

Nej, nu ska jag se till så att mina muffins inte bränns i ugnen. :)

Pusselipussförhelvete // Co

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0